Rett_På_Nett

– Glem alt, absolutt alt du har bekymret deg for med internett og tv. Nå tilbyr vi hjemmebesøk for å hjelpe deg rett på nett!

Når ting ikke er bare-bare, er det bare Rett_På_Nett som gjelder

Sandefjord Bredbånd kobler Sandefjord til verden. Og det forplikter. Derfor har vi utviklet et helt nytt servicetilbud til privatkunder som skal sørge for at vi kobler hele Sandefjord på nett – uansett hvilken erfaring eller kunnskap om bredbånd og tv-dekodere våre kunder har – på en problemfri og ukomplisert måte. Vi kaller det Rett_På_Nett, og det er akkurat det det gjør for deg: får deg rett på nett slik at du kan nyte lynraskt internett og tv, og koble alt du ønsker av enheter på internett.

Hva er Rett_På_Nett?

Det er rett og slett et servicekonsept hvor vi tilbyr hjemmebesøk av en av våre kundekonsulenter som gir deg den tekniske hjelpen du trenger, for å få tv og internettet ditt koblet opp og virke slik du ønsker. Kort sagt: Rett_På_Nett får deg raskt rett på nett, og gjelder for alle kunder av Sandefjord Bredbånd.

Vilkår og hva du kan forvente av Rett_På_Nett?

Du fyller ut problemstillingen via vårt bestillingsskjema. Vi gjør en første sjekk med deg på telefon innen tre virkedager. Da kartlegger vi hvilke utfordringer eller problemer du har. Kanskje kan vi hjelpe deg på telefon, hvis ikke møter vi opp med en kundekonsulent hjemme hos deg. Kundekonsulenten vil gi hjelp og opplæring (først og fremst) på produkter* og tjenester som vi i Sandefjord Bredbånd leverer hjemme hos deg. I tillegg kan en kundekonsulent også bistå med annet utstyr** som er koblet til internett eller TV, slik at tv og alt du vil ha koblet på internett fungerer på en god måte hjemme hos deg.

Hvor mye koster Rett_På_Nett?

I lanseringsperioden vil de 40 første kundene som booker «Rett_På_Nett», som har Altibox-pakkene «Medium», «Standard» eller «Pluss», få ett hjemmebesøk helt kostnadsfritt, dersom det skulle vise seg nødvendig***. Løses saken uten hjemmebesøk, koster tjenesten kr 0,- for alle kunder. Et hjemmebesøk av en kundekonsulent koster ordinært kr 1.590,- pr. besøk og inkluderer 45 min. pluss reisetid fra Sandefjord Bredbånd. Hver påbegynte halvtime utover dette koster kr 690,- (også i lanseringsperioden).

 

*) Det utføres teknisk hjelp på eksisterende produkter og tjenester etter anbefaling fra våre kundekonsulenter, det tilbys kun nye produkter dersom det er behov for utskifting/oppdatering. Vi avklarer alltid med kunden, dersom det er behov for utstyr som koster noe ekstra for kunden, utover avtalt pris for oppdraget.

**) Våre kundekonsulenter har god kunnskap og kan nok løse det meste, men vi kan ikke garantere at de kan bistå eller løse utfordringer med alle varianter av utstyr.

***) Kunder med Altibox-pakken «Medium», «Standard» eller «Pluss», får kun kostnadsfritt hjemmebesøk av en av våre kundekonsulenter dersom saken ikke kan løses via telefon, e-post, e.l.

Smittevern

Sandefjord Bredbånd følger retningslinjer fra FHI, og endringer kan forekomme. Det tillates ikke hjemmebesøk dersom noen i din husstand har luftveissymptomer og/eller er i karantene. Sandefjord Bredbånd tar forholdsregler, og vil benytte munnbind og engangshansker. Gi oss beskjed om det er behov for særskilte smitteverntiltak. 

 

 

Bestill Rett_På_Nett

Tlf. 33 41 69 50 mellom 08.00–20.00 alle hverdager.