Få hjelp av en kundekonsulent

Sandefjord Bredbånd tilbyr et servicetilbud til privatkunder som skal sørge for at vi kobler hele Sandefjord på nett. Uansett hvilken erfaring eller kunnskap om fiberbredbånd og tv-dekodere våre kunder har, sørger vi for at du problemfritt kommer deg på nett.

Vi kaller tjenesten Rett På Nett, og det er akkurat det vi gjør for deg: Får deg rett på nett slik at du kan nyte lynraskt internett og tv, og koble alt du ønsker av enheter på internett.

Kundekonsulent i kundemottaket, på vei ut på hjemmebesøk

Hva er Rett På Nett?

Rett På Nett er et servicekonsept hvor vi tilbyr hjemmebesøk av en av våre kundekonsulenter som gir deg den tekniske hjelpen du trenger, for å få tv og internettet ditt koblet opp og virke slik du ønsker. Kort sagt: Rett På Nett får deg raskt rett på nett, og gjelder for alle kunder av Sandefjord Bredbånd.

Tv-dekoder og fjernkontroll, Modell A. Foto: Line Owren

Vilkår og hva du kan forvente av Rett På Nett?

Fyll ut problemstillingen via vårt bestillingsskjema. Vi gjør en første sjekk med deg på telefon normalt innen tre virkedager. Da kartlegger vi hvilke utfordringer du har. Kanskje kan vi hjelpe deg på telefon, hvis ikke møter vi opp med en kundekonsulent hjemme hos deg.

Kundekonsulenten vil gi hjelp og opplæring (først og fremst) på produkter* og tjenester som vi i Sandefjord Bredbånd leverer hjemme hos deg. I tillegg kan en kundekonsulent også bistå med annet utstyr** som er koblet til internett eller tv, slik at tv og alt du vil ha koblet på internett fungerer på en god måte hjemme hos deg.

*) Det utføres teknisk hjelp på eksisterende produkter og tjenester etter anbefaling fra våre kundekonsulenter, det tilbys kun nye produkter dersom det er behov for utskifting/oppdatering. Vi avklarer alltid med kunden, dersom det er behov for utstyr som koster ekstra for kunden, utover avtalt pris for oppdraget. **) Våre kundekonsulenter har god kunnskap og kan nok løse det meste, men vi kan ikke garantere at de kan bistå eller løse utfordringer med alle varianter av utstyr.
Rett_på_nett-bil på vei til oppdrag. Vi hjelper deg med å komme på nett hjemme.

Hvor mye koster Rett På Nett?

Dersom saken kan løses per telefon, er tjenesten helt kostnadsfri for alle kunder. Ved mer kompliserte utfordringer som krever hjemmebesøk av en kundekonsulent koster tjenesten fra kr 1.590,- pr besøk, og inkluderer 45 min. pluss reisetid fra Sandefjord Bredbånd. Hver påbegynte halvtime utover dette koster kr 690,-.

Mann på hjemmekontor, snakker i mobilen

Ofte stilte spørsmål

Er det begrensinger på området som dekkes ved Rett På Nett?

Ingen begrensning, så lenge det gjelder tjenester på adressen knyttet til ditt abonnement hos Sandefjord Bredbånd.

Er det begrensninger på tid ved Rett På Nett?

Dersom saken kan løses per telefon, er tjenesten helt kostnadsfri for alle kunder. Ved mer kompliserte utfordringer som krever hjemmebesøk av en kundekonsulent koster tjenesten fra kr 1.590,- pr besøk, og inkluderer 45 min. pluss reisetid fra Sandefjord Bredbånd. Hver påbegynte halvtime utover dette koster kr 690,-.

Hvilken kunnskap har en kundekonsulent som utfører Rett På Nett?

En kundekonsulent har den nødvendige kunnskapen og erfaringen som trengs for å kunne hjelpe de av kundene våre som synes ny teknologi, nye tv-løsninger og internett kan være litt komplisert og uoverkommelig.

Er det nødvendig med kablingsjobber som innebærer boring i vegg eller legging av kabel, kan våre samarbeidspartnere gi deg et godt tilbud etter befaring.

Hvordan bestiller jeg Rett På Nett?

Rett På Nett bestiller du ved å fylle ut bestillingsskjemaet. Vi vil ta kontakt med deg i løpet av 1-3 virkedager, og hvis det viser seg nødvendig, kommer vi hjem til deg innen 2 uker.

Vi gjør oppmerksom på at ved ferie og helligdager må det påregnes noen ekstra dager før vi tar kontakt.