Vi er alltid i nærheten for deg

Vi hjelper deg i kundemottaket på Pindsle eller chat alle hverdager kl. 08.00 – 18.00, eller på telefon eller e-post kl. 08.00 – 20.00. Trenger du hjelp til å koble dine trådløse duppeditter på nett, så kan en av våre kundekonsulenter fra Rett På Nett komme hjem til deg.

Kundekonsulent som hjelper kunde i kundemottak.

Åpningstider

Hverdager
Kundemottak og chat 08:00 – 18:00
Telefon, Facebook og e-post 08:00 – 20:00

Helger og helligdager
Vakttelefon: 10:00 – 18:00

Telefon

33 41 69 50

Vi er tilgjengelig på telefon alle hverdager kl. 08:00 – 20:00.

Se egne åpningstider for jul og romjul.

Kontakt oss på e-post

Kundeservice: kundeservice@sfjbb.no
Salg: salg@sfjbb.no
Bedrift: bedrift@sfjbb.no
Økonomi: faktura@sfjbb.no

Adresse

Besøksadresse: Nygårdsveien 80, 3221 Sandefjord

Postadresse: Sandefjord Bredbånd AS, Postboks 19, Extra Pindsle, 3249 Sandefjord

Sosiale medier

Følg oss på sosiale medier, og få med deg siste nytt og konkurranser! Vi er både på Facebook og Instagram.

Rett På Nett

Få hjelp til å komme deg rett på nett. Klikk her for å lese mer.

Ofte stilte spørsmål

Hva skjer når anleggsarbeid ved fiberutbygging starter opp?

I anleggsperioden hvor det kreves graving langs gatene, vil det normalt være flere gravemaskiner og lastebiler i arbeid. Dette kan medføre noe støy og påvirke trafikkavviklingen i området. Vi gjøre det vi kan for at ulempen skal bli så liten som mulig for deg og dine naboer.

Dersom du har spørsmål eller spesielle ønsker rundt gravetrasé, send oss gjerne en e-post om dette til utbygging@sfjbb.no.

Arrangerer Sandefjord Bredbånd kurs?

Det stemmer! Sandefjord Bredbånd inviterer kunder til tv-kurs med jevne mellomrom. Følg med på vår nettside eller kontakt kundesenteret for mer informasjon om når neste kurs vil holdes.

Får man beskjed dersom fiberutbygging er besluttet?

Vi kontakter alle som har signert kontrakt, med en gang vi vet om og når fiberutbyggingen kan skje. Har vi nok bestillinger og alle søknader er godkjent besluttes utbygging.

Hvilke sikkerhetstiltak bør jeg gjøre?

Oppdater all programvare du bruker (inkludert oppdateringer til dine mobiltelefoner, nettbrett og datamaskiner). Sørg for å ha nødvendige antivirusprogrammer for å stanse banditter.

Mange systemer eller programmet oppdateres automatisk, men det er uansett ditt ansvar å være sikker på at det skjer.

Send oss en melding via kontaktskjema

En av våre kundekonsulenter vil ta kontakt med deg innen tre virkedager.